اجزای جک
نوشته شده توسط : iran find

اجزای جک برای درب پارکینگی بازویی اصفهان تک لنگه و دو لنگه(جک پارکینگ):

تمامی اجزای جک در باکس مخصوص ارائه و مونتاژ می شود.

  1. بازو: سیستم آن به صورت میله هایی به طول مشخص که در قسمت انتهایی جک به داخل و بیرون می رود و در نتیجه عمل باز و بسته شدن درب را انجام می دهد.
  2. قسمت انتهایی و سر جک: به تکیه گاه های جک معروف می باشندکه ته آن به چهار چوب درب و سر آن به قسمت باز شونده درب بوسیله پیچ یا جوش متصل می گردد.
  3. فلاشر(چراغ چشمک زن): همانطور که از اسم آن مشخص است در مواقع استفاده از درب با چشمک زدن،به کاربر هشدار می دهد ومحل آن بالای درب می باشد.
  4. چشمی: زمانیکه درب در حال باز و یا بسته شدن می باشد،اگرمانعی روبروی آنها قرار گیرد و یا شخصی از میان آنها عبور کند،سبب توقف درب ونهایتا عمل عکس حالت بسته شدن یا باز شدن را انجام می دهد.به این معنی که اگر درب درحال بسته شدن باشد و مانع باعث توقف درب شود پس از آن درب دو مرتبه باز می شود وسپس بسته می شود.در کل هدف از نصب چشمی عدم آسیب به موانع احتمالی است که در بین درب قرار می گیرند.
  5. ریموت کنترل: به طور کلی بر روی تمامی موتورهای درب های اتوماتیک 2عدد ریموت فابریک اختصاص داده می شود که البته می توان  تعداد آن را با ست کردن افزایش داد.

مزایای درب پارکینگ بازویی اصفهان:

  1. اجرای بدون هیچ گونه تخریب در محل
  2. ضریب امنیتی مطمئن
  3. عدم محدودیت استفاده در مکان های پرتردد
  4. سهولت استفاده

 

با توجه به پیشرفت صنعت در زمینه درب های اتوماتیک قطعات و لوازم آن در انواع و مدل های مختلفی ارائه می شود که هر کدام خصوصیات و ویژگی های مربوط به خود را دارند. لذا برای آگاهی بیشتر،شرکت اصفهان درب کاتالوگ مخصوص از برندهای مختلف را جهت راهنمایی بیشتر برای مشتریان و همکاران عزیزتهیه نموده است.

 

 

اصفهان درب ارائه دهنده درب اتوماتیک در اصفهان از جمله درب  کرکره ای ، درب ریلی ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب سکشنال ، درب بازویی و...

 

 




:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: